Annie Bogsjö

je ne regrette rien

burning down the house

Kategori: mina dagar

för alla er konstiga människor som går in på den här sidan varje dag
bara för att få veta vad jag gör:

idag har jag vaknat, helt sjukt tidigt ringde klockan, nämligen exakt 06:30. inte det minsta kul att gå upp då kan jag säga. efter äggmacka & te till frukost var dagen dock lite bättre, plus att solen sken ute. åkte tunnelbana till jobbet, var framme 07:55, alltså med hela fem minuters marginal. kunde släppa in mig själv eftersom jag nu har eget kort, det kändes coolt. hängde på medlyssning hela morgonen, drack kaffe, åt lunch, fick börja ta emot egna larm & trycka lite. nervöst men roligt. fick mina nya arbetskläder levererade, skjortor, skärp & skor passade bra, däremot var byxorna för små. slutade kl. 16:53, åkte till söder, köpte en konservöppnare, mötte upp nanna & gick till mitt gamla jobb bagel street för en liten fika. nu har jag precis ätit mat & ska ta hand om diskhögen innan jag ska ta en promenad/slänga mig i soffan. fick förövrigt världens bästa sms idag om ett oplanerat besök på torsdag! vill alltså ha torsdag NU. ciao.

Kommentera inlägget här: