Annie Bogsjö

je ne regrette rien

on my way back home

Kategori: mina dagar

förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp & inte direkt spenderat min tid framför datorn. ingenting alls faktiskt, bra det för nu har jag massa bloggar att läsa ikapp på bussresan hem. fick precis en fralla & en kopp te på bussen, att vakna av det är inte illa alls en måndagsmorgon. var ju sådär pigg när jag vaknade i revesjö kl. 05:00 imorse liksom. har för övrigt haft en fantastisk helg! som alltid. kalas i lördags med min fina släkt & familj, sedan har jag mest varit med victor så mycket jag kan, finns så många jag vill träffa men hinner aldrig med alla på såhär kort tid tyvärr. vi var på kyrkogården bland annat & tände ljus eftersom jag inte är där nästa helg. hörni, vi hörs lite senare! ciao.

Kommentera inlägget här: