Annie Bogsjö

je ne regrette rien

2011

Kategori: nostalgi

januari
började månaden med lite vinterdepression, sen blev det väldigt mycket festande & även en flytt från min första lägenhet som är det finaste jag någonsin bott i. januari var alltså inte speciellt rolig, men det var inte tråkigt heller. fick tillexempel världens finaste brev levererat till jobbet. införskaffade mig också ett träningskort efter ungefär ett års uppehåll!







februari
jag bestämde mig för att ha en vit månad efter att ha festat som en galning sen jag flyttade till stockholm. det klarade jag riktigt bra, för jag la min energi på att träna & jobba istället. spenderade väldigt mycket tid med jenny, vi myste efter jobbet & gick till gymmet tillsammans! hon räddade min månad kan man säga. det var galet kallt & mycket snö också & jag bodde numera i blackeberg, det tog ungefär en månad för att få ordning på kaoset i den lägenheten.







mars

tog igen för den föregående vita månaden med mycket fest i nya skor, hade roligaste helgen när sarah var på besök. sedan fyllde min kusin år & kickade bästa jetset-festen! åkte till borås på besök & där var det vår. hade den sjukaste utekvällen där också & tror att tack vare den förändrades mycket. sedan jobbade jag såklart massa också, sex dagar i veckan ungefär.







april
det började bli vår, så vi öppnade uteserveringen på jobbet. festade massor & smidde planer inför sommaren med jenny. det slutade med att vi båda sa upp oss för att vi sökt & fått jobb på en restaurang i norge. jag levde i ett totalt lyckorus efter att ha bestämt mig för att göra något nytt. satt ute & drack vin på kvällarna & älskade den här stan!






maj
gjorde prov inför min anställning på securitas! det tog en vecka & sen fick jag veta att jag klarat det & skulle börja jobba där i augusti! jobbade mina sista dagar i PUB-huset & var väldigt mycket med lilla jolina. mamma firade sin födelsedag här & vi hade en underbar helg, sedan åkte jag till borås på besök innan det var min sista vecka i stockholm. då var jag på bland annat i en fotostudio med hanna & blev fotad!







juni
jag flyttade till jennys lilla vita hus i kongsvinger i norge. innan jag började jobba var jag i borås igen på studentfirande & annat bus! träffade victor igen för första gången hur länge som helst & badade i havet bland annat. jobbade på elvelangs & festade en massa med mitt härliga gäng där!







juli
jobbade min andra & sista månad på elvelangs, sen var mitt semestervikariat slut! pappa med familj kom på besök & så även victor. hade en helt galet rolig månad i den här lilla staden med galnare upptåg för varje vecka. så himla roligt alltihop! 






augusti
årets bästa månad, utan tvekan! flyttade från kongsvinger tillbaka till stockholm, men var några veckor i borås på semester. där hängde jag med underbara människor, besökte varberg två gånger & även liseberg. var också på min kusins bröllop! sedan flyttade jag hem till jolina på riddargatan & började mitt nya jobb! plus att jag tog upp träningen igen, det hade jag saknat.







september
denna månaden skulle jag flyttat, men så blev det inte. bodde kvar med bästa jolina, fick besök från lund & åkte även dit själv för första gången. sen hade min sambo roligaste födelsedagsfesten & vi var på håkan hellströmgrönan. jag jobbade som en liten tok också & älskade det.







oktober
spenderade mycket tid framför skype den här månaden. jag jobbade helt galet mycket, men var ledig lagom till min födelsedag & då hade jag världens bästa vecka. färgade håret, fick överraskningsbesök, hade en fantastisk födelsedag & sedan provade jag på pole dance för första gången! jag åkte även till borås för att fira min 21-års dag med min familj.







november
jag jobbade mycket natt & brukade promenera hem i soluppgången. jag fick se min nya lägenhet för första gången & blev hur glad som helst när jag fick den & kunde flytta till lilla essingen. spenderade även en vecka nere i lund med victor & vi åkte till köpenhamn & hade det supermysigt.







december
i december var det en hel del roliga utgångar, födelsedagsfiranden & även ett julbord med jobbet. mamma var här & vi firade en tidig jul eftersom jag skulle jobba hela julhelgen. spenderade alltså julafton på larmcentralen med massa god mat & året avslutades sedan i borås med världens bästa människor på nyår!



Kommentera inlägget här: