Annie Bogsjö

je ne regrette rien

heart rested with you

Kategori: mina dagar

herregud vad skönt att sova ut imorse, ville aldrig gå upp ur sängen. sen kom jag på att jag är ju ledig så borde passa på att göra något jag velat länge: storstäda. jag är ju en sån där knäpp person som älskar att städa bara jag är på rätt humör. det finns inget som är så harmoniskt för mig som att göra rent. jag gav mig på det värsta i lägenheten, nämligen köket. med hjälp av sanne som jag bor med så tömde vi alla skåp, gjorde rent & slängde allt som var för gammalt vilket var mycket. vi piskade mattor & sopade golv. sedan dammsög jag & gjorde resten av lägenheten när jag ändå var i farten. nu tvättar jag & ligger utslagen i soffan. hade gärna haft lite sol imorgon på min lediga dag, men just nu regnar det. saknar strandlivet! ciao.
 
Kommentera inlägget här: