Annie Bogsjö

je ne regrette rien

lundakarnevalen 2014

Kategori: allmänt

i helgen fick vi som sökt till årets karneval besked om vad vi blivit antagna till. ni vet, detta inlägget handlar om kön vi stod i. jag har sån himla tur som har en bästa vän som fått med ett bidrag till själva karnevalståget, som är karnevalens höjdpunkt. nu ska jag få vara med på deras tågvagn & det ska bli så fruktansvärt roligt! ni hemifrån, det är lite som kortegetåget fast under två dagar & mycket mer stort & påkostat med lastbilar osv. mer än så vet jag inte än, men jag har hört att tåget ska vara det roligaste & det var egentligen det enda jag ville vara med på! tjoho. 16-18 maj går det av stapeln, från april blir det fullt ös med karnevalshappenings för oss karnevalister som vi kallas. för er nyfikna, kolla hemsidan. ciao!
 
Kommentera inlägget här: