Annie Bogsjö

je ne regrette rien

close your eyes and let the word paint a thousand pictures

Kategori: mina dagar

helg! jag kommer unna mig själv att ta i princip helt ledigt från pluggande, jag tycker jag har förtjänat det. det blir bara jobbigt att ständigt ha något man borde läsa, då är det bättre att släppa det några dagar för att hitta motivationen igen. ikväll ska jag iväg på fredagsspinning med tjejerna & sedan ska vi käka tacos. imorgon ska jag ha lite förfest här hemma & sedan ska vi ut här i lund. det var längsen vi var runt på stan så det blir också kul! längtar dock väldigt mycket tills nästa helg, då har jag bokat in något riktigt kul för mig & min födelsedagskille som fyller 24 år. men vad vi ska göra vet han inte än, så jag håller det utanför bloggen en vecka till! ciao.
 
Kommentera inlägget här: