Annie Bogsjö

je ne regrette rien

if you don't mind

Kategori: mina dagar

helgen började redan i torsdags när jag hängde i malmö för middag & bio med cina. i fredags skaffade jag ett påskris, mina svärföräldrar kom på besök & vi gick på toddyspexet som var grymt bra som vanligt. i lördags gick vi runt ute i det fina vädret, käkade härlig lunch & sedan gick jag till frisören som gjorde mig lördagsfin inför kvällen som spenderades på förfest med två tjejer jag aldrig träffat som ska vara på samma tågvagn som jag under karnevalen. vi hamnade tillslut på VG's och jag var hemma alldeles för sent så vi hade riktigt trevligt! igår jobbade jag ett 12 timmars-pass, var väl lagom pigg inför det men jag överlevde. idag drar skolan igång igen efter praktiken, vi har en hel del att göra i kommande kurs & det är mycket i övrigt också så det krävs planering för att få ihop det! men tiden kommer gå fort fram till påsk iallafall, längtar! ciao.
 
Kommentera inlägget här: