Annie Bogsjö

je ne regrette rien

when i met you in the summer

Kategori: mina dagar

idag ska jag jobba min sista dag på larmcentralen för i sommar. hur sjukt är inte det? visst att jag ska ha praktik under sommaren, fyra dagar i veckan, men jag kommer inte jobba en endaste dag under juni, juli och augusti. kanske mitt sista sommarlov någonsin alltså! imorgon skriver jag min sista tenta för denna terminen, sen är fyra av sex terminer på sjuksköterskeprogrammet avklarade. även det känns helt sinnes, hur kan tiden gå så fort?! har inte pluggat speciellt bra till tentan då jag tog sommarlov mentalt för flera veckor sedan. det kan kanske gå vägen ändå, men jag känner mig inte direkt säker. det får gå som det går helt enkelt, och det känns för en gångs skull helt okej. ser fram emot den här sommaren mer än något, som ni redan vet. gud alltså, tolv dagar kvar nu. oavsett hur mycket pengar vi nu har lagt på detta så är jag övertygad om att det kommer vara värt det - flera gånger om! ciao.
 
Kommentera inlägget här: