Annie Bogsjö

je ne regrette rien

my head is a jungle

Kategori: mina dagar

24 timmars jobb överlevde jag i helgen, och denna veckan är det full fart! grupparbete i skolan, bredvidgång på mitt nya jobb på ortopeden i två dagar, sittning med hela tjejgänget som var i afrika och på torsdag flyger jag till istanbul. jag kanske har glömt att skriva om det, men jag och rosen åker ner till vår vän arne som pluggar där. vi ska stanna i fyra dagar, så det blir en kort men effektiv resa. so exctied! var precis och tränade första 70-minuters passet för hösten: powerstep. jättekul och supersvettigt. måste-komma-igång! men yoga varje dag gör jag iallafall fortfarande, och mattan ska med på resan såklart. ikväll ska jag tvätta, lika bra att göra allting på en gång - eller hur? ciao.
 
Kommentera inlägget här: