Annie Bogsjö

je ne regrette rien

my yoga practice

Kategori: mina dagar

 
insåg igår att min yoga och jag firar två år nu i höst! jag började yoga för att jag hade besvär med ryggen, och vet ni vad, har inte haft problem alls sedan dess. helt sant. ett tag efter starten hittade jag min största motivation och idol på instagram, nämligen yoga_girl. då drog det igång på riktigt, jag åkte på yogaretreat, tog privatklasser och började öva själv hemma. därimellan har jag visat mina kompisar litegrann, varit på pass med mamma och tvingat mitt ex att börja stretcha. jag älskar yoga. även om jag inte gör det varje dag, eller ens varje vecka ibland, så finns det med mig hela tiden. att bara rulla ut min matta och andas är livsviktigt. det ger mig lugn, håller min kropp stark och får mig att må så otroligt bra. jag ska försöka att ta mig mer tid, har precis börjat testa onlineklasser på oneoeight, tips till er där ute! yoga är bäst, jag lovar. ciao. 
 
Kommentera inlägget här: