Annie Bogsjö

je ne regrette rien

sunday

Kategori: mina dagar

för en vecka sedan hade jag en av de bästa söndagarna på hela året. först vaknade jag på ett hotell bredvid en av mina bästa vänner, efter ett försök till en riktigt mysig hotellfrukost städades festlokalen ur och vi tryckte in oss i bilen med alla saker och paket. ballongerna skulle såklart med! därefter mötte vi upp ett gäng trötta kompisar och hängde i soffan framför vänner, åt pizza och öppnade alla miljoner paket vi fått kvällen innan. sen gick vi ut på en promenad genom pildammsparken för att visa en av malmö's fina parker för de två som aldrig varit där innan. dagen slutade med pubhäng i väntan på flyget hem. att få spendera en dag med att göra ingenting med de personer jag tycker mest om, gud vad jag önskar att det var möjligt att göra oftare. att avståndet mellan här och berlin och edinburgh vore lite mindre. ciao.
 
Kommentera inlägget här: