Annie Bogsjö

je ne regrette rien

if i were sorry

Kategori: mina dagar

den här tiden på året - precis innan våren kommer och det känns som om vintern ALDRIG ska ta slut - är den värsta för mig rent mentalt. trots att jag vet att det är så nära till skinnjacka, sol, uteserveringar, semester och roliga resor så tar det emot. det känns som uppförsbacke att gå upp ur sängen. det känns som om man jobbar jämt och aldrig hinner göra något roligt. det är ju inte ens sant, men ändå känns det så. som om huden är grå och allt är tråkigt. men, jag vet att det bara är mitt huvud som spökar. jag har ett fantastiskt roligt jobb som ger mig mycket trots att det i perioder är slitigt, jag har en underbar kille som får mig att le varje dag och en hel hög med fantastiska personer att umgås med. jag är tacksam, och jag vet att mitt liv är hur bra som helst egentligen. men snälla våren, kom nu! ciao.
 
Kommentera inlägget här: