Annie Bogsjö

je ne regrette rien

mitt 2015

Kategori: mina dagar

lite sent kanske, men bättre sent än aldrig, visst?! här kommer en lista över mitt år. 

gjorde du något år 2015 som du aldrig gjort förut? 
vann en utmärkelse, fick en yrkeslegitimation, åt råbiff och sniglar, fick ett förstahandskontrakt på en lägenhet, raggade upp en kille jag inte känner

 

genomdrev du någon stor förändring?
jag gick från att vara sambo till att bo själv igen för första gången på tre år, det är nog det största!


vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?
27 maj - bästa kvällen på hela året, helt utan förväntningar
5 juni - dagen då jag tog examen! kunde inte önskat mig en bättre dag


vilka länder besökte du?
holland, norge, damnark, mallorca, ungern och litauen

 

bästa köpet?
mina resor, som vanligt! och min kaffebryggare som jag älskar

gjorde någonting dig riktigt glad?
att få fira min examen med min familj och bästa vänner - det var den perfekta dagen som sagt!

saknar du något under år 2015 som du vill ha år 2016?
jag saknar att ha mer tid över, men det blir nog svårt att få till! tyvärr

vad önskar du att du gjort mer?
träna! det var jag ju riktigt duktig på i somras men därefter var det sämre. mår så bra av det och måste prioritera det högre!


vad önskar du att du gjort mindre?
vara ledsen över någon som inte förtjänar det och oroat mig för framtiden, det löser ju sig alltid

favoritprogram på TV?
började kolla på riktigt bra serier: game of thrones, the affair, american horror stor


bästa boken du läste i år?
fredrik backmans "britt-marie var här" är ju fantastisk!

största musikaliska upptäckten?
haha, kanske pinsamt att erkänna men att justin bieber blivit riktigt grym!

vad var din största framgång på jobbet 2015?
att jag fick båda de jobben jag ville ha och precis med de lön och villkor som jag ville


var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag skulle ljuga om jag sa att jag inte varit ledsen, men har nog trots allt mått mycket bättre i år än andra! så gladare absolut

vad spenderade du mest pengar på?
resor, flytt och mat

 

vilken är din största insikt under 2015?
att jag hade rätt angående kärlek, att det alltid löser sig om du vågar lita på det. att allt du gör kommer tillbaka, om du ger kärlek så får du den kärlek som du förtjänar

vad är du peppad för inför nästa år?
först och främst att åka på semester nu i januari, och att få träffa familjen till killen jag är kär i. förutom det så är jag peppad inför att lära mig nya saker på jobbet och att planera nästa drömresa som kanske kanske blir av till hösten! är såklart också peppad på att göra roliga saker med mina vänner, pröva alla härliga restauranger i min nya hemstad och kanske kika på en bostadsrätt? vem vet!


lista hämtad från blondinbella. ciao.

Kommentera inlägget här: