Annie Bogsjö

je ne regrette rien

födelsedagsvecka

Kategori: mina dagar

då var jag fyllda hela 26 år. denna veckan har varit helt magisk, jag vet knappt vart jag ska börja. för er som inte känner igen konceptet "födelsedagsvecka" kommer här en kort förklaring - jag älskar att fylla år och tycker att en enda dag att fira på är lite för lite, och har därför uppfunnit födelsedagsveckan som innebär en hel vecka av firande. så himla mycket roligare! då hinner man nämligen fira ordentligt, och det är ju viktigt eftersom man bara fyller år en fjuttig gång om året. bryan övertäffade sig själv lite detta året och har därför skämt bort mig något fruktansvärt: hotyogaklass, tapasmiddag, glassdrinkar (med oreosmak - mums!), sushilunch, en hel hög med nio presenter, trerättersmiddag och hemmagjorda favoritkakor har han ordnat med. dessutom blev jag överraskad med en övernattning på spa med mamma. och massage. alltså, jag tror inte någon haft ett bättre firande någonsin. och har fuskat lite, och sparat födelsedagsfesten till nästa helg! man kan aldrig fira sin födelsedag för mycket tycker jag. tack alla som grattat mig denna veckan, ni är bäst! ciao.
 
Kommentera inlägget här: