Annie Bogsjö

je ne regrette rien

whole again

Kategori: mina dagar

mindre än tre veckor kvar till avresa. har jobbat några dagar och för första gången sedan "massuppsägningarna" har jag faktiskt känt mig ledsen. det finns en risk att vår avdelning kommer stänga ner, och det vore ju helt fruktansvärt. vi alla älskar vårt jobb, våra sjuka barn och de underbara familjer vi tar hand om. hoppet i mig säger att det aldrig kommer bli så, men tyvärr ser det inte ljust ut just nu. har annars haft en rolig jobbvecka med mycket att göra, det märks att jag är tillbaka på dagtid! hoppas att det kommer någon brytpunkt i pågående förhandling med ledningen under veckorna jag är kvar. idag har jag varit på utbildningsföreläsning, och nu väntar ledig helg med födelsedagsfirande imorgon. ska bli kul att få fira min födelsedag ihop med mina vänner! var längesen jag festade till det ordentligt, ska ta igen det då. nu blir det storstädning och tårtbak! mysig fredagskväll. ciao.
 
Kommentera inlägget här: