Annie Bogsjö

je ne regrette rien

sätt färg på hösten

Kategori: mina dagar, shopping

är som sagt tillbaka på jobbet igen efter en fantastisk semester, och har nu tio veckors arbete framför mig innan nästa äventyr. kommande vecka firar jag dessutom ett år som sjuksköterska på underbara barnavdelningen! så fort det har gått.
 
jag är himla taggad på hösten som kommer och dess utmaningar, och vad är bättre som förberedelse för detta än nya arbetskläder? mina vita och annars himla tråkiga kläder livas upp med en av mina favoritfärger - rosa! allt från pennfack till stödstrumpor. det blir så mycket roligare (och skönare) att arbeta med färglada och fina accessoarer, och barnen på jobbet älskar det. självklart kommer alltihopa ifrån vårdväskan.se, klicka på länken för att hitta din egen favoritfärg på dessa sköna stödstrumpor! ciao.
 
Kommentera inlägget här: