Annie Bogsjö

je ne regrette rien

TIO OINTRESSANTA FAKTA OM MIG

Kategori: allmänt

1. jag brukar prata med mig själv. speciellt framför datorn, när jag är ute på promenad eller framför tv:n. oftast pratar jag på engelska, har ingen aning om varför. sen sjunger jag för mig själv också, men det är bara vissa dagar & bara när jag är på en plats där ingen hör mig (hoppas jag iallafall)
2. jag har alltid jättekalla händer. har haft det hela mitt liv, det har antagligen med dålig blodcirkulation att göra, men trots det så blir det inte bättre även om jag tränar. det är något fel typ, dock har jag inte så ont av det utan det är mest andra som klagar
3. jag äter inte smör. det är typ det äckligaste jag vet. det är över 5 år sedan jag hade smör på mina mackor. jag kör helt enkelt utan, det funkar kanon, jag lovar. smör är onödigt
4. jag går konstigt med min högerfot. detta är dock nästan bara i branta nerförsbackar, för jag tycker det gör ont annars. har hört att jag ser ut som "en tant med gipsat ben" och "en travhäst". charmigt
5. jag hatar ljudet av ben som knäcker. ni vet, när folk exempelvis knäcker sina fingrar? det är så himla läskigt, jag hatar verkligen när folk gör det. usch. även om det antagligen inte gör ont så låter det som om det gör det. ryser bara jag tänker på det
6. andra saker som jag har smått fobi för är: spindlar, sjukhus, insekter, flygplan, sprutor, trånga utrymmen, höga höjder & tandläkare. det är antagligen lika många saker till som jag inte kommer på just nu, jag är riktigt klen
7. jag har ridit under 6 års tid. ja, hästar var en väldigt stor del av mitt liv innan. jag slutade för snart 3 år sedan, för att det tog för mycket tid. dock önskar jag att jag kunde fortsatt, det är något av det bästa jag vet
8. jag gråter när jag kollar på tecknad film. vissa barn slutar ju när de börjar närma sig 10 år, inte jag. sen ska vi inte ens prata om när jag kollar på sorgliga vuxen-filmer, jag tar ordet "hejdlöst" till en helt ny nivå (ni som varit med om det vet vad jag menar)
9. jag har inte haft vattkopor. inte min mamma heller, vet inte varför. när min lillebror hade det när vi var små så fick jag vara med honom hela tiden för att jag skulle få det, men icke. jag tror att jag är imun! eller hoppas
10. jag biter på mina tumnaglar. slutade bita på mina naglar för många år sedan, men tummarna biter jag på fortfarande. oftast när jag är irriterad eller nervös. en mycket dålig ovana jag har

Kommentera inlägget här: