Annie Bogsjö

je ne regrette rien

been locked out of heaven

Kategori: mina dagar

jag har åkt på min årliga förkylning, ungefär en gång om året blir jag riktigt sjuk & det verkar som om jag blir av med det redan i januari denna gången. ganska skönt ändå, efter detta kan det bara bli bättre, ljusare, roligare. har varit sängliggande sen i söndags med feber & hemsk hosta, börjar bli ganska rastlös nu. kollar på galet många avsnitt grey's anatomy & nu tänkte jag dra på en film som omväxling. har tusen saker jag borde göra, plugga exempelvis, men jag har noll energi. orkar knappt tänka, så det får tyvärr vänta lite till. måste åtminstone kunna ligga här utan dåligt samvete, annars kommer jag gå under. läste precis en otroligt klok sak på en av alla tusen bloggar som jag brukar plöja när jag inte har något bättre för mig, här kommer det:
 
"någonstans där ute finns det en kille som skulle göra allt för oss & det är honom man ska vara med. inte nöja sig med någon som bara strular till vårt liv. & att vi inte ska tro att vi är undantaget. vi är regeln. alla har en kompiskompis-kompis som träffade en kille som var jättestrulig i början & ''inte ville ha förhållande'' & sen så kämpade hon & nu ett år senare är de tillsammans & han är världens bästa kille. JA - det händer. men hon är undantaget. utgå alltid från att du är regeln"
 
otroligt viktigt att komma ihåg att man aldrig någonsin ska nöja sig. med någonting. du förtjänar alltid det bästa & har du inte hittat det eller förlorat det så är det dags att sluta vänta & börja gå vidare. man lever bara en gång & det finns ingen tid att slösa på någon eller något som inte gör dig lycklig. kom ihåg det! nu ska jag vara tyst & krya på mig. ciao!
 
 
Kommentera inlägget här: