Annie Bogsjö

je ne regrette rien

break the rules

Kategori: mina dagar

känns som om den här helgen har snabbspolats förbi, kanske på grund av att sommartiden snodde en timma? i fredags var vi ett härligt litet gäng på femrättersmiddag på ÖG's, det var mycket trevligt. jag hade nog lite för trevligt för servitrisen ville inte servera mig mer vin när kvällen närmade sig sitt slut - känns bra att jag inte lämnar lund utan att ha blivit nekad alkohol på en nation. haha, rimligt.
 
lördagen (efter återhämtad bakfylla) bestod utav firande av världens bästa BF. det slutade med dans på borgen tills väldigt sent och sedan på söndagen var jag ganska trött, men solen sken så det blev några mysiga timmar med tjejerna och massa gott innan vi tittade på toddyspexet "pablo escobar" som jag nog får säga är det bästa jag sett på stora scenen någonsin. grymt! idag påbörjar jag min sista praktikplacering på sjuksköterskeprogrammet - hur sjukt är det då? tiden alltså. ciao.
 
Kommentera inlägget här: