Annie Bogsjö

je ne regrette rien

mina bästa resmål

Kategori: resor

ni som känner mig vet att jag älskar att resa. sedan jag tog studenten 2009 har jag gjort tre långresor och flertalet kortare över hela världen. mitt mål är att ha varit i 30 länder innan jag fyller 30 år, är just nu på 21 stycken och har 4 nya som ska besökas kommande månader. kul! tänkte tipsa er som också är sugna på att resa om mina hittills bästa platser på jorden. lite inspiration kanske? 
 
magnetic island, australien
 
 
sorrento, italien
 
 
amsterdam, nederländerna
 
 
langkawi, malaysia
 
 
bergen, norge
 
 
serengeti, tanzania
 
 
istanbul, turiket
 
 
edinburgh, skottland
 
några bubblare på listan, för er som önskar flera tips på härliga platser, men som känns mer givna. det stora äpplet new york usa, romantiska paris frankrike, storstaden som har allt sydney australien, bästa semesterorten split kroatien, mysiga lilla vilnius litauen, paradisön koh lanta thailand och härliga staden budapest ungern. herregud finns ju så många platser som är underbara! hoppas ni fått lite inspiration. ciao.
Kommentera inlägget här: