Annie Bogsjö

je ne regrette rien

profil för annie bogsjö

Kategori: allmänt

gick nyss in & läste vad det står i min beskrivning om mig själv här på bloggen. det står såhär:

jag heter annie bogsjö, är 19 år gammal & kommer från staden borås. just nu bor jag i reggio emilia, italien, där jag jobbar som aupair. här kan du läsa om mitt liv, mina tankar & om mig. ciao

kanske dags att uppdatera! här kommer det:

jag heter annie bogsjö, jag är 20 år gammal & kommer ifrån staden borås. just nu bor jag i stockholm, men över sommaren åker jag till norge för att jobba & jag har även varit en sväng nere i italien där jag var aupair. här i bloggen kan du läsa om mina dagar, mina tankar & saker som jag tycker om! ciao.

stämmer lite bättre va? så ni nya som trillar in här inte blir totalförvirrade. ciao.
Kommentera inlägget här: