Annie Bogsjö

je ne regrette rien

tjugo stjärnor om mig

Kategori: mina dagar

i brist på annat, snodde jag denna härifrån. ciao. 
 
 
★ min favoritfärg på kläder är svart
★ jag hade spikrakt hår ända fram tills puberteten, då blev det lockigt
★ antalet gånger jag har flyttat i mitt liv är 24 (OBS! helt sant)
★ jag har hållt på med hästar och ridit under tio års tid
★ när jag var liten ville jag helst av allt bli veterinär
★ älskar allting som innehåller vitlök. vitlök är bäst
★ om jag är stressad gnisslar jag tänder på natten. har en bettskena men använder den aldrig
★ enligt min sambo är jag dålig på att stänga saker, exempelvis tandkrämstubslocket...
★ jag använder "anteckningar" i min telefon till allt, minnas saker, filmer, citat, handlingslista
★ har skrivit blogg mer eller mindre sedan 2007 (då på en annan adress)
★ jag är lite av ett kontrollfreak och kan inte plugga hemma utan att först städa
★ är väldigt känslig när det kommer till sorgliga filmer, gråter även om det är tecknat, haha
★ lågt blodsocker innebär att jag blir v.ä.r.l.d.e.n.s tjurigaste person
★ jag har haft många olika jobb, bland annat som bartender, kassörska, aupair och barista
★ mitt bästa ämne i skolan har alltid varit språk, speciellt engelska 
★ innan jag började läsa till sjuksköterska var jag extremt rädd för nålar. det har... gått över
★ jag slutade äta smör när jag var ungefär 13 år för att jag tyckte det var äckligt
★ har alltid älskat att läsa och läser otroligt fort, kan sluka en bok på någon dag om den är bra
★ det bästa jag vet är att resa även om jag tidigare besvärats av flygrädsla 
★ det godaste jag vet är: ost, rödvin och choklad
 
Kommentera inlägget här: