Annie Bogsjö

je ne regrette rien

en typ av människa

Kategori: mina dagar

hittade denna lista på niotillfem's blogg och tyckte den var kul! den handlar om vilken typ av människa jag är i olika situationer. 

på restaurangen:
har jag själv bokat bord långt i förväg efter att ha läst igenom hela menyn + drinklista och vill sedan gärna betala för mig själv eller bjuda pga tycker det är lite jobbigt att bli bjuden

på nattklubben:
fuldansar jag tills fötterna går sönder till låtar jag kan sjunga med i och försöker undvika att dricka shots men lyckas ofta dåligt med det ju mer annat jag druckit, haha

i klädbutiker:
gillar jag att gå runt ensam och lyssna på musik samtidigt som jag letar efter sånt jag gillar men oftast är alldeles för dyrt. eventuellt är jag på jakt efter något och köper direkt om jag hittar, ofta är det så, jag spontanshoppar sällan

flygplan:
brukade jag vara flygrädd men kan numera hantera genom att läsa/lyssna på musik vid start och landning. hatar dock flygplansmat, urk

på café:
dricker jag caffé latte eller cappuchino och äter alltid fika eller macka

i skolan:
var jag en tönt som blev cool och fick bra betyg utan att vara en plugghäst, lyxigt nog

i ett förhållande:
kräver jag massamassa uppmärksamhet men ger också mycket tillbaka

i matbutiken:
finns ju folk som hatar att handla mat. jag är inte en av dessa. ÄLSKAR matbutiker

på morgonen:
vill jag döda alla som försöker prata med mig

på kvällen:
är jag alltid pigg, mest kreativ och har mest energi. nattmänniska for life

på bussen:
gillar jag mest att sitta helt själv och lyssna på podcasts. så svenskt ju, men sant!

på jobbet:
är jag oftast en glad skit som gör mitt bästa för att ta hand om sjuka barn och ha roligt med kollegor. har aldrig sett mig själv som en sån där superpositiv person, men all feedback jag någonsin fått från chefer och kollegor har varit att jag är bra på att sprida glädje på arbetsplatsen. bästa komplimangen ju!

just nu:
har jag en ledig dag efter nattjobb, så känner mig lite bakistrött. men mår bra! solen har varit framme hela eftermiddagen och helsingborg har varit blåsigt men underbart idag


ps. hur läskigt är detta snapchatfilter? haha, ögonens storlek är insane. ds. ciao!
Kommentera inlägget här: