Annie Bogsjö

je ne regrette rien

lavaggiorosso italien

Kategori: mina dagar, resor

andra semesterveckan drog vi på en liten utlandsresa, till mitt gamla hem och ett land som alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat: italien. för sju år sedan åkte jag dit ensam för att arbeta som aupair i en italiensk familj. och jag har inte åkt tillbaka förrän nu! men gud vad jag älskar detta land, finns ingenting som är så härligt som italien. landet där ost, vin och god mat flödar samtidigt som att det är otroligt vackert, bra väder och folk pratar kanske det finaste språket jag vet. vi hyrde en lägenhet ihop med carolina och viktor, och det blev mång härliga matstunder på balkongen, vandringar över bergen och strandhäng såklart. bilderna talar nog för sig själva, italia te amo! ciao.
 
Kommentera inlägget här: